00:07 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بانک ملی ایران

کارت ملی هوشمند تبدیل به کارت بانکی شد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بانک ملی ایران جزئیات خدمات کارت‌های ملی هوشمند و سامانه سکوک را تشریح کرد.
احتمال برگشت صف‌های وام ازدواج
پایگاه خبری راد: رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی پیشنهاد کرد که رقم وام ازدواج باید حداکثر 20 میلیون تومان باشد؛ چراکه اگر مبلغ بالا برود، افراد کمتری می‌توانند از وام ازدواج استفاده کنند و ممکن است مانند سال‌های گذشته صف برای دریافت وام ازدواج تشکیل شود.
وام ازدواج ۳۰ میلیون تومان شد
پایگاه خبری راد: دولت در لایحه بودجه سال آینده مبلغ وام ازدواج را ۱۵ میلیون تومان پیش‌بینی کرده بوده، اما امروز کمیسیون تلفیق مجلس، مبلغ وام را به ۳۰ میلیون تومان افزایش داد. این در حالی است که اگر منابع جدیدی برای پرداخت وام ازدواج پیش‌بینی نشود، احتمال دارد که تعداد تسهیلات پرداختی در سال آینده کاهش یابد.
از 30 دی ماه ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور آغاز می شود
پایگاه خبری راد: سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان هرمزگان از آغاز ثبت‌نام ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۷ از روز یکشنبه، ۳۰ دی ماه خبر داد.
کدام سازمان ها در دسترس هستند؟
پایگاه خبری راد: سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، جایی است که مردم می‌توانند با مراجعه به آن، سوالات و شکایات خود را از دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف مطرح کنند.
شایعات را باور نکنید
پایگاه خبری راد: پس از اختلاس و فرار مدیرعامل وقت بانک ملی در سال ۱۳۹۰، بازار شایعه‌پراکنی اختلاس فرار مسئولان بانکی کشور داغ شده و چند روز پیش برای دومین بار شایعاتی بی‌اساس در مورد یکی از بانک‌های خصوصی کشور مطرح شد.
پشت پرده‌ واگذاری مجتمع گوشت اردبیل از زبان دو رئیس
پایگاه خبری راد: درپی حاشیه‌های مطرح شده مبنی بر واگذاری سهام مجتمع گوشت اردبیل به رییس فعلی سازمان خصوصی‌سازی در سال ۸۴، رئیس وقت سازمان خصوصی‌سازی به تازگی گفته که این مجتمع در لیست واگذاری‌های سازمان خصوصی‌سازی قرار نداشته است و رئیس فعلی سازمان خصوصی‌سازی هم تاکید کرده که زمانی که این بنگاه را خریده، نه دولتی بوده و نه در لیست واگذاری‌ها قرار داشته است.
 رییس سازمان خصوصی‌سازی به انتقاد مجلسی‌ها پاسخ داد
پایگاه خبری راد: رییس سازمان خصوصی سازی به ابهاماتی مربوط به حواشی برخی از واگذاری‌ها که تعدادی از نمایندگان مجلس درباره‌اش صحبت کرده‌اند، پاسخ داد و گفت: استقلال و پرسپولیس هنوز صورت‌های مالی‌شان را به سازمان خصوصی‌سازی نداده‌اند.
 اعتراضات کارگران فولاد همچنان ادامه دارد!
پایگاه خبری راد: نماینده ویژه وزیر کار در رسیدگی به بنگاه‌های مشکل دار از آزادی کارگران بازداشت شده گروه ملی فولاد ظرف امروز خبر داد و به دلیل ادامه اعتراض کارگران فولاد با وجود مواد اولیه در کارخانه پاسخ گفت.
هم مواد اولیه هست، هم نقدینگی؛ کارگران اجازه فعالیت کارخانه را نمی‌دهند!
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بانک ملی ایران می‌گوید که تمامی معوقات کارگران گروه صنعتی ملی فولاد ایران (اهواز) به جز یک ماه که کارخانه تعطیل بوده، پرداخت شده است و این شرکت نه مشکل مواد اولیه دارد و نه مشکل نقدینگی و این کارگران هستند که اجازه نمی‌دهند کارخانه فعالیت خود را از سر بگیرد.
اصلاح نظام بانکی نباید بانک‌ها را تضعیف ‏کند
پایگاه خبری راد: رییس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی با اشاره به اظهارات اخیر رییس کل بانک مرکزی گفت: پیش زمینه اصلاح نظام ‏بانکداری کشور، با در نظر گرفتن اینکه بانک‌ها در این روند نباید تضعیف شوند، این است که ابتدا نگاه خود را به این نظام ‏تغییر داده و اصلاح کنیم و سپس با در نظر گرفتن مصالح اقتصادی کشور، دست به تغییرات و اصلاحات لازم در نظام بانکی ‏بزنیم.‏
ناگفته‌هایی از ارز زائران اربعین حسینی
پایگاه خبری راد: بانک ملی ایران در پی بروز برخی حواشی درخصوص پرداخت دینار به زائران اربعین، نکاتی را برای تنویر افکار عمومی اعلام کرد.
چرا مراکز تحویل ارز در نجف شلوغ است؟
پایگاه خبری راد: آخرین عکس ها و فیلم های ارسالی از وضعیت تحویل ارز در شهر نجف حاکی از حضور جمعیت زیاد زائران در این شهر است. البته طبق اعلام بانک ملی ایران، دو مرکز تحویل ارز در این شهر با تمام قوا در حال کار هستند و اوضاع تحویل ارز تحت کنترل است.
تمهیدات جدید بانک مرکزی برای ارز زائران اربعین
پایگاه خبری راد: جلسه مشترک بانک مرکزی و بانک ملی به منظور بررسی و حل مشکل تأمین ارز زائران اربعین حسینی، پنجشنبه شب برگزار و طی آن تمهیدات تازه‌ای برای رفع مشکلات پیش‌آمده در این مسیر اندیشیده شد.
هر صد دینار عراق در بازار آزاد ۱۲۵۰ تومان
پایگاه خبری راد: به رغم این که مدیرعامل بانک ملی ایران از حل مشکل پرداخت ارز به زائران اربعین خبر داده، در حال حاضر هر دینار عراق در بازار آزاد به نرخ ۱۲۵ ریال معامله می‌شود.